Brits fauna-beheer - Reisverslag uit Cottam, Canada van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Brits fauna-beheer - Reisverslag uit Cottam, Canada van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Brits fauna-beheer

Blijf op de hoogte en volg Marcel

09 September 2014 | Canada, Cottam

Na gisteren een dagje met mijn zus in Wollaton Park te hebben gewandeld, ben ik vanochtend vertrokken vanuit Sherwood (Nottingham) richting Kingston upon Hull. Gelukkig reed mijn zus een stukje mee op de fiets zodat ik de kortste weg uit de stad kon nemen... allemachtig wat heb ik een pest-pokken hekel aan dat stads verkeer. Het verkeer in Amsterdam is er heilig bij. Ook op het platteland lijken automobilisten een vergunning te hebben om het wild te doden. Het aantal dode hazen, egels, vogels (waar ik het soort niet van kon zien gezien de tweedimensionale vorm versmolten met het grind en asfalt), grijze en rode eekhoorns was niet meer op twee handen te tellen. Omdat mijn grijze cellen nu in de vakantie-modus staan en ik toch mijn handen aan het stuur moet houden ben ik dus gestopt met tellen. Vandaag een 70 km gefietst en mijn "kamp" op geslagen in Church Laneham. Een mooie boerderij-camping gesitueerd naast de rivier Trent. Jammer dat op steenworp afstand 6 enorme dikke schoorstenen staan van een krachtcentrale. Het is fantastisch weer en dit is waarschijnlijk ook de reden dat mijn humeur niet van slag werd gebracht door een lekke band

  • 10 September 2014 - 08:05

    Allegonda:

    Hey Bro , ik moest ook 2 jaar wennen aan het stadse verkeer en hoeveelheid beton :-) . Het verkeer is idd niet gewend aan fietsers ..... Een hele uitdaging soms. Fijne voortzetting met dit super mooie weer !

  • 10 September 2014 - 08:40

    Paulien:

    Hé broertje, Alweer een lekke band! die kun je haast ook niet meer op 2 handen tellen! Geniet van de rust in the countryside en hopen dat t mooie weer aanhoudt! heel veel plezier!

  • 10 September 2014 - 15:32

    Marlon:

    Leuk om je verhalen te lezen! Geniet nog van de laatste dagen met het mooie weer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Cottam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Bedankt!!!

15 September 2014

Humber Bridge

15 September 2014

Power Station

09 September 2014

Brits fauna-beheer

08 September 2014

Human Zoo en Silverstone
Marcel

Reivers Cycle Tour & more

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 4630

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: