Human Zoo en Silverstone - Reisverslag uit Woodthorpe, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Human Zoo en Silverstone - Reisverslag uit Woodthorpe, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Human Zoo en Silverstone

Blijf op de hoogte en volg Marcel

08 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Woodthorpe

Sinds mijn aankomst in Nottingham heb ik in de afgelopen dagen -naast mijn zus- meer pubs van binnen gezien in Sherwood dan het afgelopen jaar in Nederland. Wel heel gezellig. Een bezoek aan de Ierse bar "Dowlings" was wel heel bijzonder alle exemplaren van het menselijke ras heb ik mogen aanschouwen. Dronken bejaarden die al dansend op de live muziek net niet omvielen, jonge dames met een decolleté tot op hun grote teen en met een lijf waar een sumo-worstelaar jaloers op zou zijn, typisch Ierse mannen: rood haar en baarden, knappe vrouwelijke verschijningen met de daarbij behorende kwijlende jongemannen, o ja en natuurlijk twee Hollanders waren te zien in deze Human Zoo. Heerlijk: mensen kijken. Inmiddels leer ik omgaan met de snelheid van het verkeer in een Engelse stad. De auto's hier zijn net torpedo's schijnbaar op zoek naar de meest kwetsbare doelen: fietsers en voetgangers. Gisteren ben ik met mijn zus en haar nieuwe vlam naar Trax races op Silverstone geweest. Een groot auto-evenement met spectaculaire duels tussen stevig opgevoerde auto's. Ook waren er mooie hotrods en lowriders. Veel autoliefhebbers betalen geld om hun auto in het gebied van het circuit te showen. Ook lijkt er een wedstrijd te zijn van auto's met het hardste bassgeluid. En dan heb ik het niet meer over muziek maar over luchtdruk. Er zijn auto's waar de luchtverplaatsing zo groot is dat de lange haren van de inzittende beginnen te wapperen. Dit kan niet gezond zijn. Maar ja dat was de inzittende ook niet. Het leek alsof het een obese dag was. Jeemig, wat een boel overgewicht. Inmiddels verlang ik weer naar mijn fietsie na dagen stadse herrie en maak plannen om verder te trekken richting Kingston upon Hull langs de rivier Trent. Donderdagavond zal ik de boot proberen te halen naar Rotterdam.

  • 08 September 2014 - 09:23

    Jan:

    Geniet nog even lekker van je laatste dagen over zee. Knallen weer op dat fietsie.

    Terug in Nederland moeten we Tim , maar weer eens het vuur aan de schenen leggen.


  • 08 September 2014 - 09:52

    Klaas:

    Weer een prachtig verhaal Marcel. Lachen.....
    Nog een klein weekje dus en dan weer terug.
    Geniet er nog maar even van. Have fun!!!

  • 08 September 2014 - 10:28

    Karin:

    Je hebt in ieder geval genoeg brandstof tot je genomen om op tijd de boot te kunnen halen! Geniet van deze laatste etappe!

  • 08 September 2014 - 11:35

    Renate:

    Have fun daddy!! :)

  • 08 September 2014 - 16:54

    Hank Halsema:

    Top verhaal weer Marcel. Ben je al helemaal onthaast en klaar voor de polder?

    Een goede terugreis en we drinken er een als je terug bent.
    Tot snel.

    Groet,

    Hank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Woodthorpe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Bedankt!!!

15 September 2014

Humber Bridge

15 September 2014

Power Station

09 September 2014

Brits fauna-beheer

08 September 2014

Human Zoo en Silverstone
Marcel

Reivers Cycle Tour & more

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4629

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: