Makkie! - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Makkie! - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Makkie!

Blijf op de hoogte en volg Marcel

28 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Carlisle

Hoewel ik verslagen digitaal op deze site zet, kan ik ze niet helemaal teruglezen en editen. Ik hoop dat ze heel overkomen anders is het jammer van dat getyp op zo'n priegel toetsenbordje. Vandaag slechts 30 km gefietst en was in de middag al in Carlisle. Een grijze eekhoorn (die hier vanwege het overbrengen van een eekhoornvirus vogelvrij is verklaard), het eerste vakwerkhuis, en een mooi uitzicht over de River Eden waren de opzienbarendste momenten van de fietstocht. Het slechte weer bleef uit dus heb ik weer mazzel. De mazzel blijft aanhouden: het eerste hostel was vol maar werd keurig geholpen aan een ander hostel. Een Canadese vrouw weet dat het niet ver is en staat er op om mij de weg te wijzen. Deze Ruth uit Vancouver vertelde haar levensverhaal in een notendop om mij vervolgens netjes lopend voor de deur van het City Hostel af te leveren. De kathedraal ligt op amper 30 meter van de ingang dus ben ik 's middags dit godshuis wezen bezoeken. Hopelijk krijg vergiffenis voor mijn gebruikte krachttermen van gisteren

  • 29 Augustus 2014 - 10:07

    Allegonda:

    Moet n mooie gothic cathedral zijn de twee na kleinste na Oxford. En zegen voor meer zon ( n repentance for certain words :/)) kan nooit Geen kwaad .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Carlisle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Bedankt!!!

15 September 2014

Humber Bridge

15 September 2014

Power Station

09 September 2014

Brits fauna-beheer

08 September 2014

Human Zoo en Silverstone
Marcel

Reivers Cycle Tour & more

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 4636

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: