the Daimond Inn - Reisverslag uit Ponteland, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu the Daimond Inn - Reisverslag uit Ponteland, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

the Daimond Inn

Blijf op de hoogte en volg Marcel

22 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Ponteland

Na een rustige overtocht met voldoende deining om veel mensen een "dronkemansloopje" te bezorgen ging ik vol goede moed richting Bellingham. Zowel kaart als richtingbordjes lijken mij niet op de route te kunnen houden. "Are you lost?" Klonk het twee maal

  • 22 Augustus 2014 - 10:18

    Pim:

    Je kreeg na je vorige stukje een goed advies om af en toe even stil te staan en daar doe je dan meteen iets mee, klasse Marcel. Een beetje mooi verdwalen hier en daar lijkt me heel plezierig....geniet ervan!

  • 22 Augustus 2014 - 10:37

    Anniek:

    Klinkt goed Marcel! Geniet van je reis, wij blijven je volgen..

  • 22 Augustus 2014 - 12:04

    Thea:

    Ook nog een echt Engels/ Schots weertje zeker. And you are never lost until you feel lost....

  • 22 Augustus 2014 - 13:06

    Marieke:

    Hee Marcel, Geniet van je reis! We gaan je volgen via je blog, heel leuk! Zoals Henk Kroes zegt:
    'De vrijheid blijft mij trekken. Alles wat je nodig hebt zit op je fiets en daarmee ga je de wereld in, een onbekende wereld ontdekken'.
    Dat lijken mij passende woorden voor jouw reis, en dan ook nog van een (achter)naamgenoot ;) Fijne reis!

    Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Ponteland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Bedankt!!!

15 September 2014

Humber Bridge

15 September 2014

Power Station

09 September 2014

Brits fauna-beheer

08 September 2014

Human Zoo en Silverstone
Marcel

Reivers Cycle Tour & more

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4644

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: