Hekje open, hekje dicht. - Reisverslag uit Penrith, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Hekje open, hekje dicht. - Reisverslag uit Penrith, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Hekje open, hekje dicht.

Blijf op de hoogte en volg Marcel

02 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Penrith

De legermannen eten havermout en ik krijg het ook aangeboden. Dit doet me denken aan de Brinta-ontbijten uit mijn jeugd in Bant. De route vanuit de "wildernis" naar Penrith gaat weer door het mooie gebied maar wordt afgewisseld door landwegen met enorm veel hekken. Gelukkig is er een viertal op mtb dat dezelfde route volgt en om de beurt houden we de hekken voor elkaar open. Verder gaat de route veel langs de autoweg (A-road) en dat is niet echt leuk. Het stadje Penrith ziet er heel schattig uit en besluit nog een dag te blijven om wat Castles te bezoeken en wie weet zie King Arthurs ronde tafel wel want die schijnt hier ook ergens te zijn. Vandaag zit ik in The New Vic en heb zelfs een bad, waar ik natuurlijk gebruik van maak.

• 03 September 2014 - 08:08

Paulien:

Hé broertje, leuke aventuren en veel improvisatie repareer werk! Als je zelf maar heel blijft. c'est la vie! lekker doorfietsen en veel foto's maken. Klinkt super goed die tocht van je. leuk dat je af en toe (onverwachts) gezeldschap hebt van andere Indiana Jones gasten. net zo gek als jij; fietsen in een land met veel Wind en regen. maar geweldige landschappen! We blijven je volgen! Leuke dag vandaag!

• 03 September 2014 - 15:21

Tim:

Krijg ook zin in zo'n fietstripje Marcel, moet het er maar eens over hebben met Anniek... ;-) Als je terug bent moeten we maar weer rondje MTB doen, kijken of je skills door je fietstrip zijn verbeterd, vast wel! Have fun nog even!