Bloody Bush trail ? - Reisverslag uit Newcastleton, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Bloody Bush trail ? - Reisverslag uit Newcastleton, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Bloody Bush trail ?

Blijf op de hoogte en volg Marcel

26 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Newcastleton

Gisteren ben ik vertrokken uit Kielder om een niet al te lange tocht naar Newcastleton te maken. Het is de bedoeling om verderop de Reivers route weer op te pakken. Ik moet berdomd goed opletten want die kleine vierkante blauwe bordjes van 5x5 cm met het cijfer 10 mis je maar zo. Met bhv de kaart lukt het en dat is best wel knap

• 26 Augustus 2014 - 16:44

Karin:

Jij hebt oog ( en oor) voor detail, dus dat met die bordjes moet goed komen!

• 26 Augustus 2014 - 19:05

Anje:

Je bent al mooi op weg! Geniet van alles wat je tegenkomt ( of probeer het weer snel te vergeten ;-))
    Fijn dat we af en toe een stukje met je "mee" kunnen rijden!

• 27 Augustus 2014 - 16:30

Pauline (Lyon):

Hé Bro, dit is wordt een zoektocht naar blauwe bordjes als ik het goed heb....Vergeet niet om je heen te kijken want het landschap zal wel super zijn. Hoop dat je een beetje mooi weer hebt. Veel succes!

• 27 Augustus 2014 - 22:59

Marielle:

Leuk om zo te lezen wat je allemaal tegen komt. Veel plezier!

• 28 Augustus 2014 - 16:34

Koen Kroes:

Nou met je nieuwe bril zien die bordjes volgens mij niet meer te missen!