Trein - Reisverslag uit Woodthorpe, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Trein - Reisverslag uit Woodthorpe, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Trein

Blijf op de hoogte en volg Marcel

04 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Woodthorpe

Eindelijk is het zover: ik zie mijn zusje na een jaar weer in het "echt". Dat is toch even wat anders als via Skype. Al veel te vroeg sta ik na de geslaagde cursus creatief met fietskar en tas buiten The New Vic, het etablissement waar ik twee nachten heb geslapen. Het is een kleine afstand de heuvel op naar het station en kan ik mooi even oefenen met het dragen van een grote rugzak, kleine rugzak, onderstel en kledingtas en de fiets. Op het station heb ik twee uur de tijd om van alles te doen. Ik was best wel een beetje nerveus over het feit dat ik twee keer moest overstappen met bovenstaande bagage. Gelukkig helpen ze je op de kleine stations keurig de trein in en uit. Op de grotere zoals die bij Manchester moet je het zelf maar uitzoeken. Het start-station in Penrith is uitgerust met een aantal planten bakken met kruiden waar mensen kruiden mogen plukken. Daar werd ook behoorlijk gebruik van gemaakt, ook door lokale bevolking. Alleen op de kleine stations zal je zoiets aantreffen volgens de manager, want ze hadden tijd zat

  • 05 September 2014 - 07:48

    Anje:

    Wat leuk! Allegonda de groetjes en een fijne tijd samen!

  • 05 September 2014 - 08:33

    Paulien:

    Hé Broertje, doe je groetjes aan Gon! Rust lekker uit en geniet van je vakantie!

  • 05 September 2014 - 09:21

    Jelmer Luyckx:

    Hoi Marcel, erg leuk om over al je avonturen te lezen. Je hebt al het nodige beleefd:) veel plezier nog! Groet, Jelmer

  • 05 September 2014 - 11:18

    Marielle:

    Hoi Marcel, veel plezier bij Allegonda! Leuk om af en toe even te lezen wat je hebt gedaan. groetjes, ook voor Allegonda, Marielle

  • 05 September 2014 - 12:33

    Wim:

    Hoi Marcel, leuke verslagen! Groeten aan Allegonda!

  • 06 September 2014 - 14:10

    Karin:

    zo sterk is de eenzame fietser die ,kromgebogen over zijn stuur tegen de wind, zichzelf een weg baant...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Woodthorpe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Bedankt!!!

15 September 2014

Humber Bridge

15 September 2014

Power Station

09 September 2014

Brits fauna-beheer

08 September 2014

Human Zoo en Silverstone
Marcel

Reivers Cycle Tour & more

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 4622

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: