Cultureel - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Cultureel - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Cultureel

Blijf op de hoogte en volg Marcel

29 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Carlisle

Hoewel de knarsende remmen van de nachttreinen me praktisch de hele nacht wakker hebben gehouden sta ik heerlijk op en heb alle tijd voor een ontbijt. Vandaag de dataroaming even aangezet en de reacties gelezen op de blog, hartstikke leuk. Iedereen die heeft gereageerd: dankjewel!

• 29 Augustus 2014 - 20:27

Pim:

Knarsende remmen of niet, ik ben toch wel flink jaloers op je. Veel plezier weer de komende tochten!

• 30 Augustus 2014 - 09:04

Karin:

Leuk om je belevenissen te kunnen volgen, al zul je ons niet alles vertellen....!

• 30 Augustus 2014 - 10:00

Tim:

ZC paraplu al nodig gehad? :-)

• 01 September 2014 - 08:41

Paulien (Lyon):

Hi Bro, heel veel plezier we blijven je volgen via de Blog! veel succes et plezier met je avontuur!!!