Weinig wauw en véél auw! - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu Weinig wauw en véél auw! - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Marcel Kroes - WaarBenJij.nu

Weinig wauw en véél auw!

Blijf op de hoogte en volg Marcel

28 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Carlisle

Woensdag wilde ik zo dicht mogelijk bij Carlisle zien te komen ivm de slechte weersvoorspelling. Ik had al veel klimmetjes gedaan maar vandaag heb ik een paar oer-Katholieke krachttermen gebruikt. Ik weet uit ervaring wat een 12% helling is. Op deze route ben ik 's ochtends 8x afgestapt waarvan ik 2x de fiets met aanhanger met moeite de bult op kreeg. Ook had de kar niet goed uitgebalanceerd waardoor ik moeite had het spoor te houden. Veel "auw" dus

  • 28 Augustus 2014 - 23:30

    Thea:

    Maar na de auw komt ook weer een wauw!!! (gevoel) Keep on going :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Carlisle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Bedankt!!!

15 September 2014

Humber Bridge

15 September 2014

Power Station

09 September 2014

Brits fauna-beheer

08 September 2014

Human Zoo en Silverstone
Marcel

Reivers Cycle Tour & more

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4619

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: